Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

helgen

Av Marie - 26 oktober 2015 06:18

Just nu är vi i ett läge i bygget där jag är överflödig. Min uppgift just nu är att soppa lite, laga lunch hämta en och annan bräda osv. Provade att "hjälpa" till med något så lätt som att borra plyfa - hur svårt kan det vara?...............Faktiskt jätte svårt, R gick i taket när han hörde mig ta dö på väggen. Det vara bara att lägga ner och överlämna det till proffsen, men jag försökte i alla fall. Men snart så kan jag hugga in igen. Innerväggar är på plats - nästa steg är panel,  spackla och måla. 


     




 Vi är inte ledsna för det - Carma har blivit aktiverad hela helgen med spår, corträning och snabba dopp i havet.



       


Lärt sig binda en krans och gräva upp granar ur marken

   


Tittat på galopperande älgar, vildsvin och stora rovfåglar - här där vi är är det rena zoot. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards