Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Happy Halloween !!!!!!!

Av Marie - 29 oktober 2010 07:04

Tänk att det  fanns  en vänlig själ där uppe som fixade till så jag fick en återbuds tid  på måndag till en ortoped på strämsholm - känns så skönt att slippa gå och våndas en månad till.


Jag tänker possitivt det kan inte vara så att en så fantastiskt trevlig vovve ska ha katastrof höfter, jag kan bara inte ha sådan otur ................

Vi kör på som vanligt förutom väldigt mycket  mindre promenader för Carma.


Halloween står ju för dörren och fotning är ju ett måste, ja jag skrattade så jag grät när bilderna togs , Carma ser ju för skön ut -  men så duktig

Det gäller att man är snabb och mycket godis   

Det skulle ju aldrig gå om inte Love låg stilla - hon flyttar inte på sig i första taget hur stökig Carma än är .....Tänk att hon gick med på att ha den där peruken på sig helt otroligt

  



    

 
 
Jessicah

Jessicah

29 oktober 2010 16:31

Hahaha! Men så fantastika bilder!
Jag skrattar mest åt det faktumet att du har den där peruken hemma. Hihi. Happy halloween!!

Kram/Jess

http://www.vildarna.wordpress.com

Marie

29 oktober 2010 20:10

Eller hur - den har jag när jag ska skrämma mina barn ;-))))))
Happy Halloween!!!!!

 
Pia

Pia

29 oktober 2010 17:45

Haha, du är inte klok som spökar ut hundarna på det där viset, det ser inte klokt ut!!
Nej, vi hoppas att det inte är så farligt med Carmas höft, katastrof såg det väl inte ut att vara på röntgen, eller fattade jag fel? Vi håller alla tummar o tassar, det vet du!

Snygg design på bloggen, men jag kan knappt läsa, måste markera texten för att se den - kan du inte ha nån liiite ljusare text så vi gamlingar kan läsa?? Jag ser knappt vad jag skriver här heller, så det kan bli hur tokigt som helst;-))
Kram, Pia

http://www.khemosabi.se

Marie

29 oktober 2010 20:08

du har så rätt det var inte några katastrof höfter därför är jag positiv;-)))
hahahah men va rolig min mamma och gisela sa samma sak - ni gammlingar hahahah jag ska fixa sidan, jag vill ju inte att ni struntar i att kommentera stor kram till dig Pia

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

29 oktober 2010 21:12

Helsköna bilder:) Bra att du tänker positivt! Håller tummarna! Kram

http://www.starsweepers.se

Marie

30 oktober 2010 08:50

TACK
KRAM

 
Jessicah

Jessicah

29 oktober 2010 21:16

Jag misstänkte det! Dig vill man inte möta i en mörk gränd med den peruken, gulp. ;-)

(P.S. Jag har också svårt att se sidan, men jag avböjer vänligt men bestämt antydningar om min ålder, fniss.)

http://www.vildarna.wordpress.com

Marie

30 oktober 2010 08:50

Nä passa dig man vet aldrig när jag dycker upp hahahah
självklart du är ju bara en lite snärrta ;-)))

 
Ingen bild

Gunilla Kenny & Babz

29 oktober 2010 23:06

Hahahahaha - störtsköna bilder som vanligt:-
Happy Halloween till er alla.
Jag håller en extra tumme att allt går bra med Carma!
Kram
Gunilla

Marie

30 oktober 2010 08:49

Tack Gunilla
Happy Halloween

 
Ingen bild

Sussie

30 oktober 2010 17:01

Underbart kort på hundarna:-) Om jag blir på dåligt humör någon gång så kommer jag gå in och titta på bilderna. Man kan ju bara inte låta bli att skratta:-)))

Marie

30 oktober 2010 19:12

glad att vi kan stå till tjänst ;-))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards