Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

ÄNDRING PÅGÅR

Av Marie - 28 juli 2011 09:49

Då var vi hemma igen gladast var nog Love, borta bra hemma bäst är hennes melodi ;-) På datorn som vi hade i Åre såg jag att det var väldigt svårt att se bloggens text i vissa sken - så nu är det ändring av hela rassket - ljust ska  vi ha nu


För Carmas del spelar det ingen större roll i var vi är, bara hon får vara med matte



  

Ja så här kan man ju också ligga ;-)

lägg märke till strumpan hon har i munnen ;-)




 

 
 
Pia

Pia

28 juli 2011 14:08

Tack för den ändringen! Jag skulle ju kunna säga "vad var det jag sa" - men det tänker jag inte säga, hihi:)) Kram på er o välkomna hem!

http://khemosabi.bloggagratis.se

 
mia,love&carma

mia,love&carma

29 juli 2011 11:40

hahah ja jag vet att du och gisse hade åsikter om sidan och ni hade rätt - nu blir det jätte mycket bättre ;-)))

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Lena och den ännu mer Haltande Ella

29 juli 2011 11:42

Lättare att läsa men lite färglöst. Ser att du är hemma och "inkopplad".

 
mia,love&carma

mia,love&carma

29 juli 2011 12:45

jag vet Lena men det får vara lite färglöst nu man kanske också kan säga stilrent och utan massa tjafs ;-))) smaken är som baken ;-)))
är Ella sämre??

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Lena och den ännu mer Haltande Ella

29 juli 2011 20:45

Nää, men när tassen och benet är helt inpackat och tassen svettas, så samlas allt svett/smägg i bandaget och det bli knöggligt. Då verkar det vara lättare att bara hoppa på 3 ben. Var hos veterinär/sjukgymnast i går och de var så nöjda. då belastade hon minsann alla tassar:-) Men utan bandage tyckte nog jag att det såg lite läskigt ut. Stödbandaget bort på torsdag och lite treedmill .

 
Eva-Liz

Eva-Liz

29 juli 2011 21:32

Mye bedre:):)
Jeg har også prøvd mange ulike farger.Men er kommet til at lyst fungerer best:)

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Ingen bild

Gisela

31 juli 2011 09:51

Skönt att ni är på hemmaplan.
Tänk att du skulle behöva åka ända till Åre för att förstå vad vi gamlingar menade. Man tackar.

 
mia,love&carma

mia,love&carma

31 juli 2011 12:39

Lena : hoppas verkligen att det går åt rätt håll med Ella- men det verkar ju så ;-))
Eva-Liz : ja jag tror att det är mest lätt läst ;-)
Gisse : ja tänk va man är bångstyrig, kanske ska lyssna på "gamlingarna" hahahahah

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Gisela

31 juli 2011 23:32

Självklart ska du lyssna på oss gamlingar. Vi har alltid rätt. Kom ihåg de när döttrarna kommer och frågar. Gammal är äldst.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards