Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

KONTROLL

Av Marie - 16 oktober 2012 20:45

Kan inte sluta gå till Carmas sjukgymnast, det är som ett gift  . Jag är som ett grinigt barn som tjurandes säger - Men snälla Charlotte, jag vill gå en gång i månaden - det är faktiskt mina pengar, jag gör som jag vill   

Charlotte skrattar gått och låter mig hållas, fast hon tycker jag kommer för ofta    ...................och jag drar en lättande suck  



Efter allt Carma och jag gått igenom vad det gäller hennes rygg och muskler så har jag i dag stort behov av att ha sten koll att hon mår bra,  om det sen kostar mig 500 kr i månaden så får det vara så. Låter kanske helt galet, men då får det göra det. 


I dag var det dags för den månliga kotrollen    Och även denna gång kändes Carma fin fin - kanske dags att börja släppa taget trots allt..................nja jag bokade om en månad igen, om inte annat är det väldigt tillfredsställande att gå därifrån och vara så jäkla lycklig över att veta att hon inte har ont någonstans.  Bara det är värt alla pengar i värden, och den känslan ska jag nog unna mig ett tag till     


      







 
 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

16 oktober 2012 22:42

Så glad för din skull! Måste kännas så skönt:-)

 
Mia

Mia

16 oktober 2012 22:43

Jag förstår helt hur du tänker och känner när du fortsätter gå. 500 kr i månaden är rätt billigt för själsfrid ;)! Men när t.o.m behandlaren säger att man kanske är där liiiite för ofta, då är det kanske dags att dra ut på det till iaf varannan månad... ;)!

Men skönt att höra att Carma fortsätter hålla sig fräsch :D!

http://www.lyxlirarens.se

 
Ingen bild

Anna

17 oktober 2012 12:50

Om jag vore hund skulle jag gärna vara din hund! Låter inte alls tokigt att du vill din fyrfoting det allra bästa

 
Ingen bild

Marie, Love&Carma

17 oktober 2012 13:42

Sussie: det gör det ;-)
Mia: Du har så rätt, snart kan jag nog släppa taget till varannan månad ;-)
Anna: Vet inte vem du är men det var väldigt gulligt sagt ;-) Tack

 
Ingen bild

Sandra Stjärna & Jade

17 oktober 2012 13:42

Ja vad gör man inte för fyrfotingarna :-)
Super att allt är topp!!:-)))

 
Matilda

Matilda

17 oktober 2012 18:15

Härligt att allt gå vägen nu, det är ni värda! :-)

http://www.aquaseers.se

 
Hanna

Hanna

23 oktober 2012 18:15

Förstår precis hur du känner det och det är värt varenda krona :)

http://www.kennelblagul.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards